divendres, 30 de setembre del 2011

Div Poetic Margarit

Cançó del llac
Llac solitari que dus
la fredor de la teva aigua
sense estimar-la:
el teu silenci et delata.
La teva fredor de llac
està gelant la meva aigua.
Sense estimar-la.
El meu silenci et delata.
Perquè també sóc immòbil,
la teva aigua és la meva aigua.
Sense estimar-la.
El meu silenci em delata.
Com tu, jo duc en els ulls
la fredor de la meva aigua.
Sense estimar-la.
El meu silenci em delata.


Joan Margarit


(Casa de misericòrdia )
 Canción del Lago
Lago solitario que soportas
la frialdad  de tu agua
sin amarla:
Tu silencio te delata.
Tu frialdad  de lago
esta helando mi agua.
Sin amarla.
Mi silencio me delata
Porque también soy inmóvil,
tu agua es mi agua.
Sin amarla.
Mi silencio me delata
Como tu, tengo en mis ojos
la frialdad de mi agua.
Sin amarla.
Mi silencio me delata


Joan Margarit ( Casa de misericordia)


 (traducción muy libre)


Eduard Sagarra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada