divendres, 28 d’octubre del 2011

Gil de Biedna Dr Marc A Broggi 28 oct

No sé si coincideix amb la època del any  (panellets ,tots sants i difunts) però l’atzar m’ha portat a llegir un poema de Gil de Biedma (que ja havia aparegut als divendres l’any 1999)  en el magnífic llibre,que recomano, del Dr. MARC ANTONI BROGGI , “ Per una mort apropiada“, Edicions 62 , 2011, que acaba de publicar-se .
Considero de obligada lectura “apte per a tots els públics “. Hi ha una estadística irrebatible  ja que el 100%   dels humans moren . Cal estar preparats i el llibre ajuda molt a tothom per posicionar se !!!Ja m’ho sabreu dir .

Estos días de todos los  santos y difuntos   (¡será el azar!) he hallado el poema de Gil de Biedma, en el magnifico libro del Dr. Marc Antoni Broggi , (espero que se publique  pronto en castellano) “ Per una mort  apropiada “( Edicions 62, 2011)  
Recomiendo su lectura encarecidamente, es un trabajo humano y humanista desde la perspectiva de un medico especialista en bioética. Es de obligada lectura y apta para todos los públicos. Pensad que hay una estadística irrefutable,  el 100% de humanos morimos , hemos de estar preparados!

NO VOLVERÉ A SER JOVEN

Que la vida iba en serio
uno lo empieza a comprender más tarde
-como todos los jóvenes, yo vine a llevarme la vida por delante.

Dejar huella quería
y marcharme entre aplausos
--envejecer, morir, eran tan sólo
las dimensiones del teatro.

Pero ha pasado el tiempo
y la verdad desagradable asoma:
envejecer, morir
es el único argumento de la obra

(Jaime Gil de Biedma)

Eduard Sagarra i Trias

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada